Start Procedura zwrotów podręczników do biblioteki szkolnej.

Procedura zwrotów podręczników do biblioteki szkolnej.

1. Każdy uczeń ma obowiązek rozliczenia się z podręczników.

2. Wszystkie podręczniki należy spakować do reklamówki, gdzie umieszczamy kartkę z datą złożenia, imieniem i nazwiskiem oraz klasą.

3. Podręczniki składane są do wychowawcy w swoich klasach.

4. Po odbytej trzydniowej kwarantannie w klasie, podręczniki będą przekazywane do biblioteki szkolnej w celu sprawdzenia wszelkich uszkodzeń.

5. Ewentualne uszkodzenia, które kwalifikują ucznia do odkupienia podręcznika, zgłoszone będą do wychowawcy.

6. Zniszczony podręcznik musi być odkupiony przez ucznia do 1 września 2020 roku z wyjątkiem klasy VIII – do 25 czerwca 2020 roku.

 

Anna Hals


 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Sonda
Twój ulubiony przedmiot
 
Szukaj
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 19 gości