Scenariusz zajęć z edukacji wczesnoszkolnejKlasa: I Data: 15.04.2015r. Nauczyciel prowadzący : Renata Bednarczyk Temat bloku: W królestwie słów Temat dnia: To i owo. Sprawdź, czy potrafisz. Zapis w dzienniku - edukacja muzyczna: Poznajemy skrzypce i klucz wiolinowy.
Scenariusz Korzeniewo, 19.12.2018 r.Scenariusz zajęć z wychowawcą w klasie VI
Scenariusz zajęć otwartych10.03.18 r. Temat: Spotkanie interaktywne z wiosną Cele: -rozwijanie kompetencji kreatywności, -nabywanie kompetencji społecznych, -kształtowanie postawy otwartej wobec świata, - dostrzeganie środowiska przyrodniczego, -stworzenie warunków do posługiwania się aplikacjami komputerowymi, -wszechstronny rozwój ucznia.
Scenariusz zajęć z edukacji przyrodniczej – klasa IIIData: 18. 05.18r. Nauczyciel prowadzący: Anna Ronowska Blok tematyczny: Kolorowy maj. Temat dnia: Gady. Temat zajęć: Poznanie charakterystycznych cech gadów. Cel główny: Poznanie charakterystycznych cech gadów.
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA KLASY II EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ Anna ŚwiderskaDATA: 23.05.2018r BLOK TEMATYCZNY-WŚRÓD OWADÓW TEMAT DNIA- W leśnej pasiece. Pszczoły EDUKACJA PRZYRODNICZA Rozmowa o znaczeniu pszczół dla przyrody inspirowana tekstem W leśnej pasiece. (edukacje: polonistyczna, przyrodnicza) – Czytanie tekstu i rozmowa na jego temat. 1.3c – Poznanie powiedzeń o pszczołach. 1.1a – Poznanie budowy pszczoły. 6.8 – Rozmowa o tym, dlaczego owady żądlą i jak się wtedy zachować. Cele zajęć: -czytanie powiedzeń o pszczołach, -poznanie życia pszczół, hierarchii rodziny, -poznanie budowy pszczoły, -poznanie zasad postępowania w przypadku, gdy użądli pszczoła Uczeń: zna powiedzenia o pszczołach, budowę pszczoły, czyta instrukcję i wykonuje zadanie w grupie, wie jak postępować , gdy zostanie użądlony. Metody- podająco - informujące (pogadanka, film, opowiadanie, pokaz),- poszukująco – problemowe,- działań praktycznych (metoda zajęć praktycznych),- ekspresyjne
|