Start Trzydniowa wycieczka do Warszawy 15-17 września 2021 r.

Trzydniowa wycieczka do Warszawy 15-17 września 2021 r.

37 uczniów naszej szkoły pod opieką Pani Dyrektor Aliny Urbańskiej, Pani Anny Dorszewskiej, Pani Marzeny Smolińskiej oraz Pani Haliny Rybarczyk wyjechało na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Starówkę, jeździliśmy ruchomymi schodami i poszliśmy do Centrum Nauki Kopernik,  gdzie z radością eksperymentowaliśmy z eksponatami obiektu. Drugiego dnia zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, aby z zadumą pochylić się nad powstańczym trudem i poświęceniem. Byliśmy także na dachu  Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, by obejrzeć piękne ogrody oraz wejść na taras widokowy, z którego rozciągał się piękny widok na stolicę. Po tym spacerze  odwiedziliśmy Stadion Narodowy, gdzie przeszliśmy trasą piłkarza. Ogromne wrażenie zrobiła na nas wizyta w szatni reprezentacji Polski oraz w sali konferencyjnej. W programie nie mogło zabraknąć odwiedzin w  Pałacu Kultury i Nauki. Byliśmy i tam. Windą wjechaliśmy na 30. piętro, aby podziwiać Warszawę. Po tej ciekawej przejażdżce zjedliśmy obiadokolację w przytulnej  restauracji  w Pałacu Kultury i Nauki. Ostatniego dnia zrobiliśmy zakupy w  Galerii Młociny oraz obejrzeliśmy „Czarny młyn” w multikinie. Dwie noce spędziliśmy w uroczym hostelu na Starówce, skąd mogliśmy z łatwością dojść do ciekawych miejsc na Starym Mieście i  przyjemnie pospacerować.

Dziękujemy uczniom za wspólnie spędzony czas w miłej atmosferze.