Start Aktywna tablica Scenariusze zajęć

Scenariusz zajęć z edukacji wczesnoszkolnej

Klasa: I                                                                                                                                                             Data: 15.04.2015r.

Nauczyciel prowadzący :  Renata Bednarczyk

Temat bloku: W królestwie słów

Temat dnia: To i owo. Sprawdź, czy potrafisz.

Zapis w dzienniku - edukacja muzyczna: Poznajemy skrzypce i klucz wiolinowy.

 

Więcej…

 

Scenariusz Korzeniewo, 19.12.2018 r.

Scenariusz zajęć z wychowawcą w klasie VI
Temat: Przygotowanie uczniów do Szkolnego Przeglądu Kolęd.

Cele:
-kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych;
-integracja klasowa;
-rozwijanie uzdolnień muzycznych i wokalnych uczniów;
-korzystanie z aktywnej tablicy

Więcej…

 

Scenariusz zajęć otwartych

10.03.18 r.

Temat: Spotkanie interaktywne z wiosną

Cele:

-rozwijanie kompetencji kreatywności,

-nabywanie kompetencji społecznych,

-kształtowanie postawy otwartej wobec świata,

- dostrzeganie środowiska przyrodniczego,

-stworzenie warunków do posługiwania się aplikacjami komputerowymi,

-wszechstronny rozwój ucznia.

Więcej…

 

Scenariusz zajęć z edukacji przyrodniczej – klasa III

Data: 18. 05.18r.                                                             Nauczyciel prowadzący: Anna Ronowska

Blok tematyczny: Kolorowy maj.                                       Temat dnia: Gady.

Temat zajęć: Poznanie charakterystycznych cech gadów.

Cel główny: Poznanie  charakterystycznych cech gadów.

Więcej…

 

SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA KLASY II EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ Anna Świderska

DATA: 23.05.2018r

BLOK TEMATYCZNY-WŚRÓD OWADÓW

TEMAT DNIA- W leśnej pasiece. Pszczoły

EDUKACJA PRZYRODNICZA Rozmowa o znaczeniu pszczół dla przyrody inspirowana tekstem W leśnej pasiece. (edukacje: polonistyczna, przyrodnicza) – Czytanie tekstu i rozmowa na jego temat. 1.3c – Poznanie powiedzeń o pszczołach. 1.1a – Poznanie budowy pszczoły. 6.8 – Rozmowa o tym, dlaczego owady żądlą i jak się wtedy zachować.

Cele zajęć:

-czytanie powiedzeń o pszczołach,

-poznanie życia pszczół, hierarchii rodziny,

-poznanie budowy pszczoły,

-poznanie zasad postępowania w przypadku, gdy użądli pszczoła

Uczeń: zna powiedzenia o pszczołach, budowę pszczoły, czyta instrukcję i wykonuje zadanie w grupie, wie jak postępować , gdy zostanie użądlony.

Metody- podająco - informujące (pogadanka, film, opowiadanie, pokaz),- poszukująco – problemowe,- działań praktycznych (metoda zajęć praktycznych),- ekspresyjne

FORMY PRACY:- indywidualna,- zbiorowa,- grupowa

ŚRODKI DYDAKTYCZNE:
Film na YouTube ,,Skomplikowane życie pszczół – opowiada pszczelarz Bogusław Lewek” , słoiki z miodem rzepakowym, wielokwiatowym, lipowym, tablice demonstracyjne pasieka, budowa pszczoły, arkusze papieru pakowego, koperty z instrukcją.

Więcej…

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Sonda
Twój ulubiony przedmiot
 
Szukaj
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 5 gości